Vlucht en aankomst

1 september 2013 - Oranjestad, Aruba

Dag 1 Aruba here I come.
Allereerst mijn complimenten voor KLM. Geweldige service, geweldige stoelen en geweldige maaltijden. Ik meen het. Ik zat 10 uur in het vliegtuig maar dankzij de erg vriendelijke medewerkers voelde het niet half zo lang. Ok. Dat is overdreven maar het heeft zeker geholpen de vlucht iets minder vervelend te laten zijn. Dan heb ik ook nog eens geluk met mijn buurvrouw (in mijn geval een vrouw ja). Gelukkig niet de dikke meneer die in slaap valt na zijn vele verzoekjes aan het personeel voor meer zakjes met nootjes. Ik was er echt bang voor.
Dan zit ik in het vliegtuig en typ ik dit met uitzicht op de nooduitgang, het toillet en de stewardess voor me. De nooduitgang tocht en maakt veel kabaal. Ik heb er ijskoude voeten door maar gelukkig mede dankzij de geweldige service van het KLM personeel heb ik een dekentje. Dankzij mezelf heb ik een ipod die muziek in mijn oordopjes blaast zodat ik geen last heb van het kabaal. Het uitzicht is echter al super van zichzelf. Mensen kijken! Geen probleem. Als ik dan mijn ogen niet dicht heb, niet naar mijn Vogue staar of met de buurvrouw klets dan kijk ik heerlijk naar wie er allemaal dezelfde eindbestemming heeft als mij; Aruba! Oh en de deur van het toillet is blijkbaar erg lastig te snappen voor veel mensen, soms best lachwekkend.
Dan zit je daar met je koude voetjes (is al minder dankzij het dekentje) met het vooruitzicht dat je straks een kleine klimaat wijziging moet ondergaan. Van gevoel -10 in vliegtuig naar gevoel +45 op Aruba. Werkelijk is het er maar (let op mijn woorden: MAAR) zo'n 35 graden….. Ik heb me vast voorgenomen om een korte broek aan te trekken op het vliegveld. Lijkt me een strak plan. Kan gelijk heel Aruba mijn witte beentjes bewonderen die hopelijk de terugweg niet zo wit meer zijn.
Eenmaal op Aruba airopuerto verloopt alles soepeltjes. Het gesleep met mijn vele koffers daargelaten. Gelijk even gepind en toen een taxi aangehouden. Hij heeft me d.m.v. een erg leuke trip naar het hotel gebracht. Taxi chauffeur 1 was erg vriendelijk en kon zelfs een beetje Nederlands. Het hotel ziet er prima uit ze hadden alleen een kleine technische storing want een half uur voordat ik aankwam was alle stroom op het eiland uitgevallen. De vriendelijke meneer van de receptie heeft me wel een kamer toegewezen maar het kan zijn dat ik nog moet verhuizen aangezien hij de planning niet had.
Ik ga nu genieten van het heerlijke weertje hier en het verkoelende zwembad. Ik laat snel weer van me horen.

1. Annet Hofhuis:
    Hoi Cindy,

Geweldig, zo'n "live" verslag van je ervaringen.
    Ik zal ze met plezier blijven lezen.

Geniet ze, groetjes Annet
  2. Joke:
    1 september 2013
    Ik kijk ook uit naar je volgende blog.
    Leuk !
  3. Gerry:
    1 september 2013
    Heb je bericht met aandacht gelezen.
    We kijken uit naar de volgende.

Groetjes opa en oma

5. Dooorette:
    Hee Cin, goed om te horen! X
  6. Dinja:
    2 september 2013
    Cin! Fijn om te horen dat het allemaal zo fijn is verlopen.
    Ben benieuwd naar de rest!

Liefs!
  7. Marietje Nijkamp:
    3 september 2013
    Hee Cindy leuk dat de reis goed is verlopen. Wat een mooi begin van je verslag. We kijken uit naar de rest. Heel veel succes verder.

Je fam uit Splo
  8. Tjabele Heier:
    25 november 2013
    Gelezen. Op naar de volgende! Gr Tjabele.